Tuesday, February 15, 2011

Juliana Beauty 3 in 1 FaciaL Care

Gentle Clarifying Facial Foam 

WM Rm 39.90
 EM   Rm 44.90































Juliana Beauty Pencuci Clarifying Facial Foam . Buih-buihnya mengeluarkan sel kulit mati dan kotoran pada kulit yang kusam , kering , kombinasi , dan berminyak .Dengan pati Lemon dan sari gamat yang menambah seri , ia membantu memberikan tona kulit yang sekata , membuatkan kulit segar dan berseri .



Uv Cream SPF 50 , Foundation / Day Cream 




WM Rm 39.90
EM   Rm 44.90










Juliana Beauty UV Cream SPF 50 , Foundation / Day Cream untuk perlindungan 50 kali UV . SPF 50 memberikan wanita 50 kali ganda perlindungan kecerahan terhadap sinaran UVB . Tidak melekit , tekstur ringan dan juga mengurangkan jeragat dan masalah kulit muka .



Night Gel / Gel Malam 




WM Rm 59.90
EM   Rm 64.90












Juliana Beauty Night geL / Gel Malam yang ringan dan cepat menyerap kemudiannya meresap pada kulit dengan penuh kelembapan sementara mencerahkan tona kulit sehingga 2 tona dalam masa 28 hari . Semuanya kerana faedah pati lemon yang akan mengurangkan tompok hitam , jeragat , garisan-garisan halus pada wajah .

2 comments:

  1. baru guna 5 hari - rasa produk ni mmg jimat tapi untuk kesan kena la tunggu lagi 3 minggu coz tempoh keberkesanan ialah 28 hari... tunggu

    ReplyDelete
  2. erm ok la tu teruskan mengguna akan ada perubahan nanti.

    ReplyDelete